Bana nasıl ulaşacaksın

Dilersen İnstagram üzerinden 😊 dilerseniz cep telefonu Whatsapp 05327118683

9 Temmuz 2010 Cuma

Nilhan & Özer 31 Temmuz 2010 siparişi




Keseler bitti mis gibi kokuyorlar. Sırada kuklalar var eminim Nilhan onları büyük bir heyecanla bekliyordur. Bende farkındayım ama bana da hak ver Nilhancım bak herşey sırasına göre biticek inşallah.

En çok lavanta kesekerini yapmaya bayılıyorum çünkü heryer lavanta kokuyor canım Denizli'min mis kokulu lavantaları


Bu gün 9 Temmuz ve ben yine işimi zevkle yapıyorum ve sevgimi veriyorum işte bu yüzden yaptıklarımı beğeniliyor heraldi :)

Nilhan ve Özer çiftim Ankara'dan o güzel şehirden takip ediyorlar beni ne güzel ki Türkiye'nin birçok şehrinden misafirlerim arıyorlar..

Nihan'ın işi henüz bitmedi ama 20 Temmuz'da bitmiş olacak herşey yolunda giderse çok güzel olacak..