Bana nasıl ulaşacaksın

Dilersen İnstagram üzerinden 😊 dilerseniz cep telefonu Whatsapp 05327118683

10 Şubat 2011 Perşembe

Kukla Nikah şekeri- Gelin ve Damat

Kukla nikah şekeri verilebilecek en güzel nikah şekeri bence hem de öyle güzel ki Amerika'dan bile sipariş alabiliyorum bunları numune verilen sipariş olarak hazırladım. Bu dışarıya hazırladığım ilk numunelerim daha önce gelen tekliflere sıcak bakmamıştım ama Amerika benim diğer memleketim gibi orada çok fazla hatıram var..

Hep aklımda olan ama bir türlü fırsat bulamadığımı bu numenelerin arasına koydum nikah şekeri kuklalarını hep mıknatıslı, yaka iğneli verdim ama bu sefer onları minik kavanoza koydum çok daha şirin oldular..

Birde VIP nikah sekeri yaptım Gelin ve Damat aynı zamanda davetiyelerini taşıyorlar :) davetiyenin kağıdı tamamen organik aynı kuklalar gibi.. davetiyeyi rulo haline getirip kurdele ile bağlayıp gelinin buketine iliştirdim çok ama çok şirin oldu..
www.melegineli.com