Bana nasıl ulaşacaksın

Dilersen İnstagram üzerinden 😊 dilerseniz cep telefonu Whatsapp 05327118683

27 Mayıs 2011 Cuma

Haydi Sörfe :) İlk arabam bebek kapı süsü

Araba Bebek Kapı Süsü yine üretmek istediğim ama bir türlü yoğunluğumdan üretme fırsatını bulamadığım kapı süslerimden birisi ama Buse hanım benden Kaan bebeği için arabalı kapı süsü isteyince çok sevindim çünkü bu benim için yeni bir şey tasarlamak demekti, tasarım önce çizildi sonra üretildi bakın ne kadar da güzel oldu...

Üretilen kapı süsleri tamamen benim tasarımım olmaktadır ama piyasada ne yazıkki kötü niyetli çok fazla kopyacı kadın var kendilerinden öyle çok utanıyorumki onların insanlığından şüphe ediyorum. Biliyorumki bloğumu ve yaptıklarımı takip ediyorlar keşke onlar hiç olmasa keşke dünyada bir güç onları temizlese benim gibi kendi tasarımı ile çalışan sanatçı insanlar olsa bu dünyada o zaman ne güzel olurdu herşey.. bizler de daha huzurlu olurduk bu böceklerden arınırdık..
www.melegineli.com